selam kızlar, şimdi ben bulunduğum daireden taşınıp bahçeli bir eve çıkmak istiyorum 2+1 yada 3+1 çok büyük değil, bahçeli olması bizim için önemli. çocuklarım için istiyorum rahatça oynasınlar, koştursunlar diye. sorum şu bahçeli evde yaşayan var mı artısı ve eksisi neler beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim 😊