ILAYDAG benim ilk nişan geldi gittim 3 cm dedi hala duruyoruz adet ağrısı gibi ağrım var belimde ağrıyor ama şiddetli bi ağrım yok dün muayene gittim hala 3cm açılma da yok nasıl gelecekler bende bilmiyorum. Sizde en ufak kanama leke görürseniz gidin mutlaka veya su geldiğinde