bir_ada_meselesi 12_ze sicak suyla dus aldim, squat yapmaya calistim ama fark ettigim kadariyla en faydali olan yuruyus 🐣 birazdan yuruyuse gidecegim bakalim neler olacak 🙏🏻😍
gamzeylmaz Bende doğuramayanlar kervanındayım 39+3 ama hala kanala girmemiş kızım kanala girmezse 40 olduğumuz gün sezeryan dedi doktor 🥹 çok kararsızım ne yapacağım bilemiyorum
Ozcnbsraa [silindi] yaaa sen hala doğurmadınn mıı bu ne nazmış senin kızdaki senn bi doğursan şu kısmet zinciri kırılcak bizde arkandan doğurcazz 😂
[silindi] Ozcnbsraa trenin ucu benim ben dogursam varya ufff pit diye herkesinki gelcek gercekten bende oyle hissediyorum, valla dun dedim gece kendjsine annecim bak artik aslana da gectik relax diye , ama sadece baski yapiyo o kadar :D
Ozcnbsraa [silindi] ahhh hiç sorma ne ağrı ne sızı hiç birşey yokk bir kasılma bile yok bende aslan burcu olsun diye doğma diye diye alındıı herhalde şimdi de hiç doğmuyorr 😂
-_Esra_- [silindi] Kız sen daha happy kiddse geçmedin mi 😂😂😂 ne gezinip duruyon bacım buralarda senin bebiş içerde ortam yaptı kendince bence gelmek istemiyor 😂😂😂😂 oda benim oğlan gibi zorla gelecek dünyaya😂😂😂😂
Bulut16 Ozcnbsraa bende aslan burcu olmasın diye herşeyı yaptım ama onun dedigi olucak sanırım doğmuyor 😂
bir_ada_meselesi Bulut16 ahahah ben de aslan burcu olmasin istiyordum nedense 🙈🙈🙈 babasi yengec benim yukselenim yengec sen de yengec ol kizim diyordum ama o aslan olmak istiyor 😂😂😂
Ozcnbsraa Bulut16 vallaha keşke doğsada yengeç dee olsa kabulümdü benimde ama açıklık bile yok hiçç 😂
Kubrakrs81 12_ze benimde 2 cm açıklık var 38+6 yım çok az sancılarım var 29una kadar gelmezse doktorum suni sancı verecek
12_ze Kubrakrs81 inşallah kendi sancınizka doğum yaparsiniz bende suni den korktum da bekliyorum yoksa şimdiye doğurmuştum ama
zamaneannesi 12_ze siz doğuramıyorum diyorsanız ben ne yapayım 🤦🏼♀️ 39+5 im hala tık yok doğuramıyprum deneyin daha çok olmuyor bence benim öyle oldu sanırım 😅
ILAYDAG Kızlar valla bu zamana kadar sancı nasıl bişey bilemedüm 38+1 deyim ve ilk hamileliğim nasıl başlıyor bebek sancısı alttan da bakmıyorlar açılma varmı yok mu diye ne yapıcam bilmiyorum ya
12_ze ILAYDAG benim ilk nişan geldi gittim 3 cm dedi hala duruyoruz adet ağrısı gibi ağrım var belimde ağrıyor ama şiddetli bi ağrım yok dün muayene gittim hala 3cm açılma da yok nasıl gelecekler bende bilmiyorum. Sizde en ufak kanama leke görürseniz gidin mutlaka veya su geldiğinde