D-vitamini BusraKader çok şükür normal doğum oldu .41+1 dim 2cm sabah yatış yapıldı .saat 16;45,gibi doğdu kızım suni aldım azar azar o şekilde oldu .kendi sancım çok yoktu .su gibi olsun sizlerinde
BusraKader D-vitamini çok şükür canım ya ben de hiç düzenli sancı yok normal kontrol şeklinde mi gittin nasıl oldu
12_ze D-vitamini canım sabah kalktim beyaz bir akıntı geldi baya nişan geldi ama bu akinti nedir anlamadım
D-vitamini BusraKader evet bana pazartesi son demişti cuma kontrol için gittik açılma olunca suni verildi azar azar şükür kavuştuk kuzumla sen nasilsin
Knergiz 12_ze bebişi niye bu kadar erken bekliyorsunuz 😁 Allah zamanını belirlemiş 40 haftayı bi bekleyin gelişimi tamamlansın gelir Allah’ın izniyle 😅
12_ze Knergiz hem ilk çocuk bir an önce doğsun da sevelim modu var hemde 40 a yakın olduk artık bi yandan da 😄
Kaganinannesi-_07 12_ze hayırlısı ile 2gun önce doğumum gerçeklesti darısı bekleyen güzel annelere inşallah
Kaganinannesi-_07 12_ze normal doğum ile başlayıp birkaç sorun yüzünden sezeryanla sonlandı. Hayırlısı buymuş bizim için