12_ze doktor değişikliği yapabilirim ve yapacam da başka Bi hastaneye gidip sezeryan olacam dünyada tek doktor o değil sonuçta iyice havaya girdi yah ama 4lü tarama deste gerek yok olsaydı zaten o yaptırırdı ne gelirse allahtan testlere gerek duymuyorum boş ver cnm Rabbım hayırlısını sagliklisini versin hepimize amin