gulfzlt 37.haftadayım dönmüyor benim bebeğim ve biraz iri olduğunu söyledi doktorum bu yüzden haftaya sezaryen günü alıcam o Güne kadar dönmesi için egzersizler verdi yapıcam son dk bile dönse normal doğurturum dedi bakalım kendileri nasıl gelmek istiyorsa öyle gelicek