Merhaba kızlar bugün 28+0 ım doktor kontrolüm vardı bebişimin başı yukarda ayakları aşağıda ters pozisyonda , doktorum daha 32-34e kadar vakit var dönebilir dedi sizin de başınıza böyle bi durum geldi mi bebiş döndü mü doğumdan önce ? Önerebileceğiniz şeyler var mı dönmesi için