cansualisa devletle özelle alakalı değil. Doktor dengesizmiş. Doktorunuzu değiştirin bence. Devlet hastanesine karşı bu platformda özellikle bi ön yargı var. Benim devletteki doktorum o kadar ilgili ki özeldeki doktorlara fark atar. Bir de neden bilmiyorum erkek doğum doktorları daha halden anlar davranıyor. İlk bebeğimde de bu bebeğimde de iki kadın doktora gittim ilgi alaka sıfır. Densizlik diz boyu. Sanki komşu elti gibi moral bozacak laf sokacak yer arıyorlar. İki gebelikte de hem özel hem devlet takipliyim. İlk bebeğimde hep devlet hastanesindeki doktorum daha doğru şeyler söyledi. En basitinden doğum kilosu özeldeki 2500 çok zayıf minik demişti. Devletteki korkma 3ten az olmaz dedi. 3 kg doğdu. Şimdi de aynı doktora gidiyorum. Siz de bi doktora kızıp gitmemezlik yapmayın. Başka doktor deneyin. İçinize sinmezse iki doktor takipli olun.