Kızlar ikili teste gittim devlete neyse ultrasonla baktı 12.4 çıktım ama adetime göre 13.3 üm ben dedim hocam cinsiyet nedir daha küçük belli olmaz ama kızıma döndü böyle güzel kızın olcak dedi gerçekten mi dedim tahmin ettim dedi daha net bişi olmaz dedi snra döndü erkek mi istiyorsun hayır merakımdan sordum dedim sende erkek doğuracak tip yok dedi güldü ay bir kırıldım orda ne dicemi şaşırdım hemen çıktım eşim ne oldu vs dedi yüzüm düşüktü çok birdaha asla devlete gitmiceksin ben sana dedim dedi asla da gitmeyi düşünmüyorum boşuna vermıyimmm dedim para randevu bulmuşken taktım bu sözüne :(