Canım devlette söylemeyen de var söyleyen de var Allah herkesi iyileri ile karşılaştırsın. Ben hayatım boyunca hiç devlet hastanesine gitmedim hamileliğimin başında özelde gidiyorduk hala da ara ara gidiyoruz doğum paketlerine vereceğim para ile yatırım yaparım çocuğuma diye düşündüm devlette bi şansımı deneyeyim dedim Allah’a şükür çok tatlı bir doktora denk geldim. Herhangi bir sorun olmazsa devlette devam etmeyi düşünüyorum. Keşke herkes işini severek yapsa. Çok yanlış bir cümle. Cinsiyeti öğrenirsin daha ilerleyen haftalarda netleşir canım. Ama sen yine de doktoru şikayet et.