Zmraemr Alışveriş yapmaya başladınız mı? Bebek arabasını aldik biz kiyafetler de aliyoruz yavas yavas hastane çıkış setleri zıbın vs
Hasretimmm Zmraemr Ben buldukca aliyorum kiyafet bebek bezi falan malum hersey pahalaniyor onun disinda yatak araba puset falan hep kizimdan kalanlar tertemiz duruyo zaten
Gulll Nuray-kerdem bende kilolu hamile kaldım 68.8 ile 64 düştüm şimdi 66 oldum 21+ 6 günlük hamileyim
Prensesimi-beklerken İsim konusu bizde de bir muamma 🙄3 isim arasında takılıp kaldım Feyza; bolluk bereket anlaminda Büşra;müjdeli hayırlı haber Erva; güzel görünümlü yiğit kadın(peygamber efendimizin halasınin ismi) Sizce hangisi?
Hasretimmm Prensesimi-beklerken bence erva guzel isim👍 benim ismim busra cocukken iyi kullaniliyo ama mesela busra teyze dediklerinde bi komik geliyo😂😂 hic memnun degilim adimdan
Ayminaa Bende 23+1 oldum 4 yaşında kızım var ikinci kızım gelcek 🌸 Ama alışverişe daha başlamadık daha doğrusu fiyatlar uçmuş durumda 😑
dilanysl Zmraemr 12 ocak dogumum inşallah 4 kilo aldım Bütün eksiklerimiz tamam Allah hepimize sag saglık kucagmza almayi nasip etsin benimde kızım olacak
Cismmpoyraz48 Zmraemr 22 ocak görünüyor bakalım kızım olucak ismini sahra düsünüyoruz şimdilik. Yavaş yavaş zıbın takımlarından almaya başladık 😊 kız olunca bide gördüğüm herseyi alasim geliyor ama kışın olucak o yuzden durduruyorum kendimi 😊
Zmraemr Cismmpoyraz48 amin ecmain inşallah .tulum zibinlarla başladım bende kiz olunca gercekten hepsini alası geliyor insanın ama duruyorum ben de😁
Cismmpoyraz48 Zmraemr bi anda büyüyorlar bide olduktan sonra ztn yine alincak 😊 ama bandana çeşidini çok aldım hep görür hevesleniridm 😀
Necla06 Zmraemr bizde 25+1 haftalığız 6 ocak dedi doktor ayrıntılı ultrason yaptığında 🙏😘 saglikla mutlulukla gel prensesim 🤰
Ozge11 iremby benim de son adet tarihi 25 Nisan canım ben de yarın ayrıntılıya gireceğim biraz telaşlıyım.İnşaallah sağlıklıdır bebişlerimiz.🤲🏻🤗💕
deletedmom6295 Zmraemr çok açıldı da sanırım rastlamadınız☺️ 9 ocak tahmini doğumumuz erkek bebek bekliyorum yaş 34 😀 kilo alımı 25. haftada toplam 2.5-3 arası gidiyor
dileknazliay deletedmom6295 Benimde yaş 34, sezeryan olacağım 15 ocak görünüyor ama doktor kabul ederse 9 ocak istiyorum bende :)
serapinci Hasretimmm benimde 20 ocak gözüküyor😍 sezeryan olunca erken mi alıyorlar bebeği cnm benimde sezeryan büyük ihtimalle ondan sordum 😊
Hasretimmm Prensesimi-beklerken benim gebeligimin basinda seker riski tasidigim icin takibe alindim o yuzden canim korkuma yiyemiyom birsey sekeri tatliyi da kesince ondan
Hasretimmm iremby Amin canim rabbim hepimizin cocugunu sag salim saglikli bir sekilde kucagimiza kavustursun 🙏