iremby teşekkür ederim cevap için.hastane yakın sayılır bana da görümcem asiye hanımda doğum yaptı oda memnun kalmıştı.ben simdilik medipole gidiyorum ama fiyatlari yüksek baya🙄doktorumu çok sevdigim için devam ediyorum ama sık sık yapilan zamlar canımı sıkmaya basladi bu yüzden sordum.iyi haberler almana sevindim bu arada sağlıkla kucagımıza alırız insallah hepimiz💕