Zmraemr Merhabalar başlıklara baktım ocak annelerini göremedim başlığı açtım 😊Kimler var ? Ben adet tarihine gore 28 ocak ultrasona göre 31 ocak hep değişiyor ultrasonda 🤔Nasıl geçiyor hamileliğiniz ? Prenses bekliyoruz bu arada👱
Hasretimmm Zmraemr Benimde dogum 20 ocak gorunuyor fakat ikinci hamileligim birincisi sezeryandi buda sezeryan olacagi icin ocagin ilk haftasi gibi insallah🙏 bir kizim var 4yasinda birde oglusum olucak hayirlisiyla😍
iremby Zmraemr bende 29 ocak bugun detayliya gircez bakalim cok heyecanliyim 🙈 Premsesimi uzun uzun gorecegim 😍 Saglikli haberlerini aliriz insallah 🙏 Son adet tarihiniz ne zaman benim 24 nisan
Benay Zmraemr 24 haftalık olduk bugün ve 4 kilo almışım nasip olursa 15 ocak gibi doğar diyorlar oğluşumuz ama gel gelelim hala bi isim bulamadık 😂
dilanysl Zmraemr 12 ocak dogumum inşallah 4 kilo aldım Bütün eksiklerimiz tamam Allah hepimize sag saglık kucagmza almayi nasip etsin benimde kızım olacak
iremby Hasretimmm oh masallah hayirli saglikli bir sekilde kucaginiza alin insallah Rabbim hayirli saglikli bizede nasip eder insallah 🙏
serapinci Hasretimmm benimde 20 ocak gözüküyor😍 sezeryan olunca erken mi alıyorlar bebeği cnm benimde sezeryan büyük ihtimalle ondan sordum 😊
Prensesimi-beklerken Merhaba hanımlar bizimde son gün 14 ocak allah nasip ederse. 24 haftalik oldu minik kızım💕Allah sağ salim kavuşmayi nasip etsin cümlemize🤲kaç kilo aldınız bu arada😊
Harunnisa Prensesimi-beklerken ben 23+5 haftaligiz 1 kilo aldim kilo vermistim 3 ay bastan anca onlari geri aldim diyebilirim
MeltemKurayTosun Prensesimi-beklerken mwehaba :) bizde 24 haftalik suan bana 12 ocak dediler 10 kilo aldim ben sizin nasil kilo durumlari ?
Prensesimi-beklerken Hasretimmm maşallah😊ben 6 kilo aldım rekora doğru gidiyorum galiba😋2 oğlum var onlardafazla kilo almamiştım ama bu defa göbüş aldı basını gidiyor😂
Prensesimi-beklerken Zmraemr bende ilk basta 3 kilo vermiştim toplamda 6 kilo aldım bakalim doğuma kadar neler olacak😉
Hasretimmm Prensesimi-beklerken benim gebeligimin basinda seker riski tasidigim icin takibe alindim o yuzden canim korkuma yiyemiyom birsey sekeri tatliyi da kesince ondan
Prensesimi-beklerken iremby nerde çektireceksiniz detayli ultrasonu? Hayirlı haberler almanızı dilerim🤲
Zmraemr iremby benim de 23 nisan 😊 Detayli ultrasona cuma gunu girdim cok şükür her sey yolunda guzel inceledi dr da.380 gr olmus minik prensesim ❤
GamzeElifAliEren iremby benimde adet son adet tarihim 24 Nisan rabbim sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
melekimm iremby sağlıklı haberler alrsn inşaAllah canm bende bugün gidicem detaylya inşaAllah sonuclarmz iyi demisti olur Allah n izniyl 😊
Ozge11 iremby benim de son adet tarihi 25 Nisan canım ben de yarın ayrıntılıya gireceğim biraz telaşlıyım.İnşaallah sağlıklıdır bebişlerimiz.🤲🏻🤗💕
Hasretimmm iremby Amin canim rabbim hepimizin cocugunu sag salim saglikli bir sekilde kucagimiza kavustursun 🙏
iremby Prensesimi-beklerken Sagolun amin 🙏 Özel hastanede gittigim hastanede cektircem. Nisa hastanesi
Prensesimi-beklerken iremby yenibosna nisa mi? Memnunmusunuz o hastaneden,doğum ve muayene ücretleri ne kadar acaba ?
iremby Prensesimi-beklerken evet memnunum. Suan zam gelmis. Ben derya hanima gidiyorum ana binada. 95 olmus muayene. Dogum normal 1300 olmus. Sezeryanda 2300 falandi yanlis hatirlamiyorsam. Esimin butun akrabalari buraya geliyor doğumlarını burda yaptılar. Esimde burda dogmus zaten kardesleri falan. Herkes memnun.
Oozzee Muhtemel doğum 7 Ocak. Şu an 24+5 günlük hamileyim. Şimdiye kadar 6 kilo aldım, en başta hiç vermedim. Üst giysilerim oluyor ama alt giysilerim olmuyor artık. Kendime geçen hafta gidip 40 beden beli lastikli pileli etekler aldım, onlarla idare ediyorum. Yalnız benim elim-yüzüm şişiyor, bunu hissediyorum. İlk kez bu sabah evlilik yüzüğüm sıktığı için parmağıma takmadım. Hamilelik bi kadına Rabbimin verdiği ennn özel şey çok şükür ama bi an önce zaman geçsin, bebeğimi kucaklayayım istiyorum artık. Gerçekten hamilelik beni yamulttu çünkü😅
Duyguentrk Bende en başta 9 kilo verdim verdiğim kilodan 2 kilo aldım. 22+2 yiz. Çok almayız inşallahhh☺️
bsebse Merhabaa bizde bugun 24+1iz ❤ prenses gelicek nasipse hala isim bulamadik :) 6kilo aldim :( basta hic veremedim bulanti kusma olmadi hic
iremby Zmraemr aa 1 gun var aramizda. Bende girdim simdi cok sukur her seyi iyi 🙏 benimkide 494 gram olmus boyuda 26 cm olmus masallah. Gecen kucuk diye uzuluyordum. Simdi baya büyümüş cok mutlu oldum
NilCeren Merhaba hanimlar benim de paşam 28 ocak ta gelecek insAllah. 5 kilo aldim ve elim ayağım şişmeye başladı.