gzmerdn ayyynen canım ya bende öyleyim 37+3 üm. Ağırlaştım gece sağa sola dönerken yürürken otururken zorlanıyorum baya. Normalde 12 ekim ama sezaryen olacağı için beş ekimde doğacak inş. En son geçen hafta gittim 3 kilo 100 gram dedi. Vakit geçmiyor ama bekliyoruz bakalım.