FerdaElmaBilen InSu amin canm benim ekimin 27 gibi gözüküyor ama işte allah bilir ne zaman sancı su gelir her an bekleyeceğiz
SafiyeAktas Asyaseccad merhaba cnm hosgeldin 😊 2 ekimde Doğumum var kismetse ve 3400 olmusuz bebegmde gayet iyi 😊senin bebegin nasıl
Smyd Ozlemm Beeen 🙋 Yalnız değilsiniz ben de 36+1'deyim ve minik hanım hala dönmedi😕Çeşitli egzersizler yapıyorum ama bekliyoruz bakalım neler olacak 😊
Gamzestetik Ozlemm bende varıım en son 34de gitmiştim 36da gel tekrar dedi Şimdi 35+3üm . secde pozisyonunu yapın akşam sabah 10 dk
Meltem34 Asyaseccad ekim 29 Doğum olacak şu ana kadar gayet iyidi bu Arada 4. Gebeliğim 2 Gündür tansiyon problemim var tahlil yaptılar sonuç bekliyorum
umutyusuf gigi Benim 20. haftada basladi sırt ve kaburga ağrılarım malesef halada var dogum olunca gecicek galiba tarifi yok bunun otursam olmuyor yatsam olmuyor iki oglum daha var okul var Allah yardimcimiz olsun hepimizin....
Smyd Ozlemm Gamzestetik Doktorum; 39 40'a kadar bekleriz dönmesini ama olurda daha erken doğum başlarsa sezeryan ile alırız dedi. Son anda bile dönenler olabiliyormuş bakalım nasibimizde ne var 😊 Ben normal doğum olsun çok istiyordum ama artık duam sonuç ne olursa olsun Rabbim bizler için hayırlısı versin.
Beratalpinannesii Asyaseccad 35 haftada 2600 duk bakalım cuma günü kontrolümüz var kav çıkcaz acaba :)
aren6161 Asyaseccad iyi cok sukur 37+6 da 3500du bakalm kac olmus 39da kontrolumuz ee senn bebis nasil bakalm ???? bizim agrimz sizimiz oluyo ama gecio gelse arrk dogursan keske agrim olunca seviniom ama gecio diom yalanci gene🙈😆
Mezlome08 37+2 kanala girmiş sanclarm var düzensiz benimde iki gün önce sarı sülüksü bir parça geldi ama kan yoktu hala devam ediyo ara ara gelmeye parça parça bugün doktoruma goründüm bir hafta sürmez dedi erken geliyo bebeğimiz😊😊😊
Pamukdeniz Mezlome08 çok mu hareketlisiniz normal bence 37+2 siniz 38. Haftadasınız yani 38-39-40 normal bence canım erkende degil 😍
Mihribank Mezlome08 bende 37+1im. Bugün sancım çıktı nstde. Sizinde nstde sancı çıkıyor mu🤔 doktor erken gelecek dedi. Normalde haftaya Pazartesi sezeryana gün almıştık. Beklemez o kadar dedi. Korku sardı nstde sancı çıkıpta hemen doğurmayan var mı acaba?
Pamukdeniz 37+2 yiz normal Doğum pozisyonu aldık ama kanala ne zaman girer bilmem ama miğde bulantılarım oluyor acılmadan olurmus galiba bazen belim çok agrıyor sancıdan bilmiyorum ama tutuluyor gibi olup yerimden bile kalkamıyorum 😕
Ayluh eminergunn senle ayniyiz canim sikayetlerimizde ayni ayakta kalinca agrilarim oluyo birde gece uyuyamiyorum ben😒
eminergunn Ayluh tuzlu yeme diyip duruyorlar hiç tuz atmıyor artık bişiylere e yemekleride mi sıfır tuz yapayım anlamıyorum doğsun kuzum hayırlısıyla da biticek inş az kaldı
gzmerdn Ayluh evet sezeryan tarihimiz 4 Ekim 9 gün var ama gelivericek gibi geliyo artık her an karnımda aşağıya indi biraz sanki