iskubramail Bir oğlum var Yiğit Alp ismi şimdi hamileyim erkek olursa Muhammed vefa kız olur ise Zeynep olacak inş
Reyhosunannisi 13+1 gebeyim yarın cinsiyeti öğrenmeye gideceğiz erkek olursa aklımızdaki isim mirhan 🤗🤗
Ebrumelek16 Cakmak_esra01 ilk oğlumun adı Göktuğ 😍 şimdiki yine erkek çok zor karar verdik oda Atlas olcak ☺️ Ben alptuğ ve artuğ isimlerini de beğeniyorum ama eşim beğenmedi
Melisahinn Cakmak_esra01 bizde oğluşumuza Yalın ismini koyacağız Allah izin verirse 😇 hiç isim düşünmedim zaten babasının ortaokuldan beri hayaliymiş oğlu olursa bu ismi koymak bende kırmadım
vesilece Cakmak_esra01 biz çok gezen bi çiftiz canım çelebi-Atlas-fersah arasında gittik geldik inşallah Atlas olacak 🧿💙
Cakmak_esra01 vesilece Esim de bulit ismini istedi ama sanki cok aklima yatmadi Aras Bulut olsun o zaman dedi ama iki isim de istemiyorum bilmiyorum cok kararsizim ne olacak bakalım 😂