Musaaybars İlk oğlumun adı aybars şimdi ikinci de Allah nasip ederse erkek 33haftadayım bizdede hala isim yok 😔çok kararsızız ayberk ,ataberk ,yada kutay kardeşlerimde Ahmet kutay diyo bakalım ne olacak
Cakmak_esra01 vesilece Esim de bulit ismini istedi ama sanki cok aklima yatmadi Aras Bulut olsun o zaman dedi ama iki isim de istemiyorum bilmiyorum cok kararsizim ne olacak bakalım 😂