Deletedmom_7 edep_ya_hu_edep1 kimyasal gebelikte dollenmis yumurta rahme yerleşmiyor. Kese ve bebek bu yüzden oluşmuyor. Vücut o dollenmis yumurtayı kendisi kanama ile atıyor. Başıma geldi. Sonradan da bir sonraki ay hemen hamile kaldım. Korunma gerektirmiyor doktorların da dediği gibi kürtaja gerek yok çünkü ortada kürtaj yapacak kese ve bebek yok.
-Papatya- edep_ya_hu_edep1 merak etme inş kürtaja gerek kalmaz bende yaşadım normal adet gibi oldum ama kanaman çoktu sonrasında tekrar hamile kaldım. Rahmi temizliyor kimyasal gebelik.
Fatma4495 Endişelenme 2 kerede ben geçirdim 6.haftasında kese bebek oluşmadan kanamayla atılıyor biraz sancın olur o kadar şimdi 32 haftalık hamileyim 🥰
Deletedmom_7 edep_ya_hu_edep1 kürtaj yapabilmek için kese veya bebek olması gerekir sizin kese oluşmuş muydu ultrasonda görünüyor muydu?
EmineDefneGokce edep_ya_hu_edep1 kürtajlık bi durum yok bebek veya kese olmuşmaz canım . 45 çok çok az . Kese sanırım 1500 den sonra oluşuyor . Sen şuan adet oluyorsun öyle düşün . Düşük değil . Ama sıfıra düşene kadar kan vermen lazım dış gebelik riskine karşı
Deletedmom_7 edep_ya_hu_edep1 oluşur ve boş gebelik olursa kürtaj yapacaklar ondan öyle demişler size. Yoksa kimyasal gebelikte zaten kanama ile atılıyor.
edep_ya_hu_edep1 EmineDefneGokce Kimyasal gebelik yaşadınız mı hiç? Sabah değil ama akşama doğru şu vakitler işte küçük küçük et parçacıkları gördüm. Acaba kimyasal gebelik öyle mi atıyor kendini dışarıya çok afedersiniz
EmineDefneGokce edep_ya_hu_edep1 evet 3 kere yaşadım . Et parçaları gibi gözüken kan pıhtılaşması o korkmayın . Normal adet kanamalarında da gözükür . Çünkü dediğim gibi kimyasalda bebek olmuyor kese olmuyor yumurta döllenmeden dışarı atılıyor
edep_ya_hu_edep1 EmineDefneGokce gelen küçük et parçaları kimyasal gebeliğin sonlanmasina mi işaret acaba ? Doktor kendi kendine atarsa kürtaj yapmayız demistj böyle mi atıyor kendini dışarıya acaba
Sahranr edep_ya_hu_edep1 benimde öyle oldu gittim kanamam oldu antibiyotik yazdı parçalar mikroplar kalmasin bitene kadar ilacı kullan dedi kullandim bitti şuanda hamileyim 1 ay içerisinde daha saglikli gebelik oluyormus kimyasaldan sonra olan gebelikler… antibiyotik kullan yeterli canim
EmineDefneGokce edep_ya_hu_edep1 kimyasal gebelikte gebelik yokki . Düşük yapıyorum diye düşünmeyin . kendi kendine düşme olayı yok şuan adet oluyorsun öyle düşün. Kürtaj olayı olmadı için beta hcg 1000 üzerinde çıkardı kese oluşurdu
edep_ya_hu_edep1 slmks__ Peki nasıl bir şeydi büyük et parcasimiydi tarif edermisin benim sadece küçük et parçaları geliyor . Çok afedersin . Ona göre takip edeceğim cunki . Kurtajdan korkuyorum . İnşallah canm umarım kendiliğinden duser
slmks__ edep_ya_hu_edep1 adetden daha yoğun senin anlattığın gibi adetimden uzun sürdü birde 6 gün oluyordum 10 gün oldum
edep_ya_hu_edep1 EmineDefneGokce ama doktor bana kendi düşerse düşer iki gün içerisin de eğer düşmezse kürtaj yaparız dedi
edep_ya_hu_edep1 EmineDefneGokce evet bebek yok zaten ama içerisinde oluşan bir şey varmış galiba onu kastediyordu
EmineDefneGokce edep_ya_hu_edep1 doktor değerinin yükselmesinden bahşetmiş canım o yüzden bende sana 2 gün sonra kan ver demiştim . değerin 40 altına düşmüşse eğer ki düşmüştür kanamayı adet kanaması olarak düşünebilirsin