Dilossh edep_ya_hu_edep1 merhaba ben de yaşadım kimyasal gebelik vucut sağlıksız embriyoyu dışarı atıyor normal adet oluyorsunuz endiselenmeyn herkesn basına geliyor gecmis olsun 🙏🏻
EmineDefneGokce edep_ya_hu_edep1 doktor değerinin yükselmesinden bahşetmiş canım o yüzden bende sana 2 gün sonra kan ver demiştim . değerin 40 altına düşmüşse eğer ki düşmüştür kanamayı adet kanaması olarak düşünebilirsin
Tekininannesi edep_ya_hu_edep1 kimyasal da kürtaja gerek kalacağını düşünmüyorum.. zaten bir diğer adıyla sessiz düşük deniliyo
slmks__ edep_ya_hu_edep1 adetden daha yoğun senin anlattığın gibi adetimden uzun sürdü birde 6 gün oluyordum 10 gün oldum