Bu gece kanamam başladı ve kadın doğum acile gittim. Gebeliğimin kimyasal gebelik olduğu söylendi. İki gün sonra gel eğer vücut kendisi dışarı atmazsa kürtaj yapacağız dediler . Çok korkuyorum umarım kendiliğinden den sonlanır gebelik.
Ayrıca kimyasal gebelik nasıl oluyor karın da bebek oluyor mu ?