TeoMom Başın sağ olsun canım, Rabbim bu evladına sağlıkla vaktinde kavuşmayı nasip etsin. Sen kendini çok yormamaya çalış ve doktoruna güven, Allah korusun aksi bir durum olsa riske atmaz erkenden dikiş atardı diye düşünüyorum, hem daha da ileri haftalarda dikiş atılanlar var biliyorsun o yüzden gönlünü ferah tut. Önlem amaçlı bir şikayetin olduğunda hiç normaldir diyip ertelemeden doktoruna gidersin, inşAllah hepimiz sağ salim vakitlerinde kucaklarımıza alırız yavrularımızı. Bizim ilk hedefimiz 24 haftaydı hamd olsun o haftayı gördük ama anne yüreği işte hep vakti gelsin istiyor, sonra 28 haftayı hedef belirledik onu da geçtik şimdi doktorumun hedefi 34 ama ben Rabbim’e ve bebeğime inanıyorum ve güveniyorum ki en doğru zamanda kucağıma alacağım🙏🏻
Sen de bebeğine güven, bol bol dua ve pozitif düşünce❤️