Edakrc Esra33-34 kesinlikle canım ben bayramda usuttum onun farkındayım şu zamana kadar hiç olmamıştım bayramda enfeksiyon kaptım galiba bugün test verdim yarın sonuçlarım çıkacak ona göre bakılacak