Krnn1 yenihamileyiz sizde alttan baktırmak şstemiyrsanız doktora hemen gitmeyin 6.-7. Haftalarda kese görünür o zman gidin
baby3_ yenihamileyiz merhaba bende 5 haftalıkken gittim alttan bakıldı çok küçük diye kese oluşumu gibi bi oluşum var bayramdan sonra gel dedi. Ve kan testi bakıldı . 6+2 ydi kalp atışını falan gördü göbekten baktı .
Mervecenik Haftada kalp atışı duyuluyor. Bi iki hafta sonra gitsen herşey oluşmuş olurdu aslında kendin rahatsız olduğun için alttan muayene istemiyorsan bekle biraz
yenihamileyiz Mervecenik sancılarım veiar ve geçen günlerde bir kaza geçirdim, o yüzden gitmek istiyorum
12ilk-nur Benim ilk aylarda genelde alttan baktı hicbirsey olmuyor bebeğe asla zararı yok ve canın yanmıyor korkulacak birşey yok kendini rahat bırak kasma yeterli
Hilosh-1 yenihamileyiz 5+1 dim ilk doktor randevumda alttan bakmıştı ikinci randevumda 6+4 tü üstten gözüktü ve kalp atışını duyduk herhangi bir sıkıntı olur mu diye sormuştum hatta yok hiçbir sıkıntısı olmaz demişti doktorum şu an 7+1 im 😴🥱☺️
minik_koala_ve_annesi yenihamileyiz banada bakilmafi yerlestigi yere guvenli mi diye bakiyorlar canim aslinda ama kac haftaliksin ultrasonda cikar
KeremikoBayky yenihamileyiz ilk kontrolde alttan bakıyorlar korkulacak hiç bir şey yok. Canın acımayacak. Alttan kontrol olmaya odaklanma bebişinin minik kesesini görecek olmana odaklan.
yenihamileyiz KeremikoBayky bebeğe zarar veriyor diye duyduğum için kafaya taktım ve korktum ister istemez ama benim ve bebeğimin sağlığı için gereken şey buysa yaptırmam gerekiyor, teşekkürler
yenihamileyiz Nnanaa hem duyduğum hem araştırdığım yerlerin bazılarında düşüğe neden olur diyordu. Kafama taktığım konu buydu.
yenihamileyiz NurM1 evet doktorla da alakalı diyorlar ben seçtim bir doktor ama nasıl bi doktor hiç bilmiyorum