yenihamileyiz Yarın ilk doktor randevuma gidicem duyduğum kadarıyla bebek küçük olduğu için alttan bakıyorlarmış çok korkuyorum😞 deneyimli anneler yazabilir mi?
uraz_ve_annesi- yenihamileyiz bana hiç bakılmadı alttan ama alttan, bakılması sizi geriyorsa söylersiniz bakmazlar ki korkulacak, bir şey yok eğer bebeği tehlikeye atacak bir şey olsaydı hiçbir doktor yapmazdı bunu
Night yenihamileyiz Banada ilk zamanlar iki kere alttan bakıldı keseyi görebilmek için gayet normal çoğu arkadaşıma da o şekilde yapıldı korkmanıza hiç gerek yok
aylakiral yenihamileyiz ilk zamanlar keseyi Görmek için bana baktılar ama bu korkulacak bir durum değil rahat olun🤩
Zynpbr00 yenihamileyiz Bende alttan bakıcak diye gerilmiştim. Hiç bakmadı bakmaya niyetlenmedi. Kese daha gözükmüyor haftaya bir daha gel dedi. Haftaya gittik kese oluşmuş ultrasonda görünüyordu
yenihamileyiz uraz_ve_annesi- Bilmiyorum kafam çok karıştı. Geçen hafta bi rahatsızlık yaşadığım için acile gitmiştim ordan acil kadın doğuma da gözük dediler gözüktüm. Doktor alttan bakmak istedi, alttan baktırmasam olmuyor mu diyince kızdı bana bir şey de diyemedim muayene reddi verip çıktım sonra sinirlerim bozuldu ağladım. Ne yapıcam çok kararsız kaldım.
uraz_ve_annesi- yenihamileyiz düşüğe neden olur diye korkuyorsanız eğer gebeliğinizde sağlıksızsa neden olabilir yoksa hiçbir sıkıntı olmaz bence baktırın bir sıkıntı vardır belki o anlaşılır korkmayın, kasmayın, kendinizi
RonyaArin yenihamileyiz canm ben 15 haftalik hamileyim düzenli her hafta kontrol e gtmem lamzdi düşük tehlikesi vardı die ve hep altan baktılar doktor tam tersi karından bakılan daha tehlikeli bebegin kalbini durdura blir die .acır die korkuyorsan korkma acımıyor
yenihamileyiz Night heyecandan ve stresten uyku girmiyor gözüme. Kaynanam görümcem vs alttan yaptırma diye çok üstüme geldiler. Önemli olan benim ve bebeğimin sağlığı. Sizin böyle demeniz rahatlattı beni teşekkür ederim ☺️
yenihamileyiz Night uraz_ve_annesi- aylakiral peki beni başka neler bekliyor? mesela kan değerlerime bakacak mı? Kalp atışını duyabilecek miyim? veya başka bir şey var mı?
yenihamileyiz uraz_ve_annesi- haklısınız, önemli olan benim ve bebeğimin sağlığı, bunun için de elimden ne geliyorsa yapmam gerekiyor. Teşekkür ederim ☺️
uraz_ve_annesi- yenihamileyiz evet benim bakılmıştı kan idrar ona göre vitamin başlanıyor kalp, atışını kaçıncı haftada duyduk hatırlamıyorum ama sizinki, kaç, haftalık
aylakiral yenihamileyiz 5 haftada kese görüldü bende sonra ki hafta eşi oluştumundite bakıldı Sonradaki haftada kalp atışına bakıldı
uraz_ve_annesi- yenihamileyiz daha çok yeni bir ihtimal doktorun cihazı iyiyse duyabilirsiniz ama duyamazsanızda çok endişe etmeyin çünkü çok küçük
Night Benimde kalp atışı 7. Haftada duyulmuştu sanırım tam hatırlamıyorum, bir sonraki kontrole kadar kapsamlı kan tahlili istemişti doktor, direk vitamin yazmıştı kullanmaya başlayayım diye :) öyle yani
yenihamileyiz Nnanaa hem duyduğum hem araştırdığım yerlerin bazılarında düşüğe neden olur diyordu. Kafama taktığım konu buydu.
NurM1 yenihamileyiz merhabalar benimde ilk hamileliğim kalp atışını duyana kadar korkularım inanmıyordum bile prolaktin ve pko denmişti çünkü benim için hassastı ve emin olun bende alttan baktırdım düşük vs alakası yoktu ve normal yurtdışında 12. Haftaya kadar alttan bakılıyor denmişti ve emin olun çok iyi bir doktor doktorum
yenihamileyiz NurM1 evet doktorla da alakalı diyorlar ben seçtim bir doktor ama nasıl bi doktor hiç bilmiyorum