Luliveannesi demiroz pek bilgim yok doktora gittiğimde nst bağladı 34 haftaliktim sancım 50 lerde çıkıyordu ondan 3 gün önce bayağı sancı çekmiştim Dr bilgillendirdim erken doğum riski için ciğer gelistirixi vurdu 4 tane günlük sancım oluyor devam yani bekliyorZ artik
Mevir Normalde 29 gün kaldı ama. Gebelik Kolestazım olduğu için 37. Haftamda doğum yapcam. Yani son 7 gün.🥲
Sanem3 Mevir acaba belirtileri nedir? bende bugün tahlil verdim onun için bende aşırı derecede kaşıntı var sizde nasıl belirtiler oldu.
Mahri Benimde son 2kaftam kaldi ilk cocugum cok korkuyorum bide sabirsizlaniyorum ne zaman kavusacam diye,🙃
Lahinnn Ozlm0916 gecmıs olsun korona testi yaptırın aynı belırtıler arkadaşım da da vardı o korona cıktı
Rabia-22 Lahinnn herseye korona demesenız mesela??? Koronadan once grıp nezle vardı bılıomusnz? Ki korona hakkında acıklama bıle yapıldı grıpten farkı yok dıye.kımse kımseyı bosuna strese sokmasın cnku erken doğuma sebep.
Ozlm0916 Lahinnn yok kız corona değil buz gibi suları içtigimden böyle oldu zaten evden bi yere cikmiyom 2 haftadir nerden bulasacak