Sanem3
Benim de tek belirtim kaşıntıydı, aşırı kaşınıyordu tüm vücudum. 2 gece uykusuz kaldım kaşınmaktan ağlıyordum. Sonra eğitim araştırma’ya gittim test yaptırdım. Karaciğer enzimlerim normal çıktı. Kendi doktorum Açlık Safra Asitleri testi yaptı. 1-10 arası olması gereken değer bende 20 üzeri çıktı. Ve direk hastaneye yatırıldım 1 haftadır hastanede yatıyorum. Riskli gebelikler bölümündeyim perinatoloji ilgileniyor.