Kevser_ozdmrr Smye57 bende 37+3 te hastaneye gittim altan muayene sonrası sancım başladı ve bir gün sancı çektikten sonra doğumumm oldu
Mine44 Kevser_ozdmrr Bnde 37 haftalık oldum adet sancısı gibi sancim var çok korkuyorum erken diye daha doğrusu Küvese alınırsa diye sizde öyle bir durum oldu mu
AnGeL_24 HilalArslan Merhaba bana cati muainesi yapmadilar 38+5 haftalik hamileyim doktorlar bana kendini doğa bilirsin diyor ama ben korkuyorum bebegime biwey olur diye
Canangnctr Gamzenur0809 hiç korkma dikiş hiç bisey benim yirtilmam oldu iğne yapmadan dikiş yaptilar o kadar acı çekmiştim ki onun acısı histemiyodum devlete yaptim uyusturmadan mi yapiosunuz dedim onlarda oraya iğne vurulmiyo dedi
Gamzenur0809 Canangnctr dikişin atılmasından ziyade sonrası ne bılım genişleme olur mu dıkış yeri kötü görünür mü
Elifffnaz Canangnctr 24 gün önce devlet hastanesinde doğum yaptım ve diktiklerinde hem bacağıma hemde oraya iğne vurdular uyuşturmak için
Canangnctr Gamzenur0809 genişleme olmaz bi tek çocukla kötü gözüktüğü de düşünmiyom zamanla izi gecio onun ben kendimi zorlandığım için için yirtilma oldu
Kevser_ozdmrr Sevgilii17 evet alttan muayeneden hemen sonra hafif hafif başladı saat geçtikçe artmaya başladı evet dikişim var kaç santim açıldığını tam bilmiyorum ama
HilalArslan Svcncmrnz kesinlikle hiç alakası yok hep öyle derlerdi ikinci kolay vs diye ilkinde daha hızlı oldu doğumum anladım ki doğumun kolayı olmuyor kaç olursa olsun
12_ze HilalArslan canım bende 3 cm açılma ile duruyorum 3 gün önce öyleydi suyum falan var çocuğun suyu fazla hatta sancı ara ara geliyor bende baya bi sancı gelsinde öyle gidim diyorum ama arkadaşım çocuğu tehlikeye attığımı söylüyor sıcak su merdiven in çık denedim ama hala bir şey yok iyi mi yaouroeum bilmiroeum sizin 3 cm den sonrası sancı ilemi gittiniz hastaneye
HilalArslan 12_ze sabaha kadar sancı çektim hastaneye öyle gittim 3 cm olmuş açıklık sonra eve geri döndüm duş alıp sancımı evde çektim tekrar gittim 5 cm olmuştu
Canangnctr Gamzenur0809 Amin zaten sezeryan iyi bisey degil başka bir sıkıntı olmadigi sürece kimse sancidan da ölmez ben 19 yaşımda doğurdum ilkini
papatya82 HilalArslan tebrik ediyorum sağlıkla büyütmeyi nasip etsin Allah. Devlet ikinciler de kesik atmıyor bende ondan korkuyorum ya sonu gelmezse diye ikinmayi falan mı yanlış yaptınız yada bu konuda tavsiyeniz var mi
HilalArslan papatya82 bana bebek yukarı kayıyor diyordu ebe kanala giriyor sonra yukarı kayıyor daha çok ıkın dediler tuvalete oturur pozisyonuna getirdiler öyle ıkın dediler
Canangnctr Elifffnaz çok geçmiş olsun beni uyuşturmadan yapmıştı oraya iğne vurulmio diye ama sancinin acisinin yanında az kaliyodu zaten
HilalArslan Elifffnaz bacağa yapılan iğne kanamayı durdurmak için bana da yaptılar yaparken de kanama için dediler
Elifffnaz HilalArslan Allah analı babalı büyütsün inşaallah, bende 24 gün önce 2.doğumumu yaptım ve benim de çok dikişim oldu ama hemen ayaklanamadım malesef ve hala da zorlanıyorum oturup kalkarken, sizn dikiş çok olmamış öyleyse
HilalArslan Elifffnaz dikişim hem alttan hem üstten alt fazla zorlamıyor ama üst taraf aşırı ağırdı ve yanıyor hala daha ama ben kalkmaya mecburdum 1 yaşında bi bebeğim daha var ona baktım
Elifffnaz papatya82 2 doğumumda d a kesi atıldı ve dikişlerim çoktu ama yırtık da aynı değil midir, sonuçta her ikisinde de dkiş oluyor