Merhaba kızlar bu benim ikinci normal doğumum.
İlk kızım şimdi de çok şükür sağlıklı bir oğlum oldu.
Doğumum bayramla çakışıyordu ve benim ya bayramdan önce ya da sonra doğmam en sağlıklısıydı çeşitli sebeplerden dolayı. Daha önce duymuştum alttan muayene olmak doğumu tetikleyip başlatıyor diye 39+2 de acilde alttan muayene oldum ve gerçekten de gecesine nişanım geldi saat 3 e doğru sonra sancılarım başladı evde çekmek istedim bu sefer ilk doğumumda hemen gitmiştim ve suni sancı takmışlardı o yüzden kararlıydım gitmeyecektim hastaneye erkenden.
Neyse işte eşimi uyandırdım kayınvalidemleri sabah çağırdım kızım evdeydi çünkü bende sancılarımı çekiyordum sürekli sıcak duşa girdim gezdim sabah 10 da hastaneye gittim açılmam 3 santimdi ve eve geri dönmek istediğimi söyleyip doktorla anlaşıp saat 4 de hastaneye geri gelecektim çıktım evime geri gittim. Benim açılmam kolay olmuyor o yüzden suni veriyorlar ve suni sancıdan gözüm bir defa korktu o yüzden bu kadar risk aldım evde sancılarımı çektim sıcak su inanılmaz iyi geliyor açılmayı hızlandırıyor saat 4 de hastaneye gittim açılmam 6 santim olmuştu sonra doğumhaneye aldılar nstye bağladılar gelip kontrol ettiler 7 8 santim oldun dediler her sancı geldikçe squat yaptım açılma ilerlesin diye hızlıca ve şansıma doktorlar grevdeydi o gün çünkü önce ki gün bi doktor ve sekreter öldürülmüştü aşırı sinirli ve kötü davranıyorlardı biran önce çıkmak istiyordum inanın ordan neyse en son gelip baktıklarında açılma tamamdı saat 6 civarı bi kaç ıkınmada kucağıma aldım bebeğimi kesik atmadılar yırtığım çok oldu hem alttan hem üstten yırtılmalar oldu ama inanın hiç sorun değil dikişlerimi tamamlayıp odaya aldılar bizi çok şükür iyiyiz hiç yatmadım diyebilirim hemen ayaklandım bugün 11 gün oldu doğum yapalı varsa sorularınız cevaplayabilirim rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏