Elifffnaz ben yırtığın kaynarken daha can yantigini duydum kesi düz kesi olduğu için kaynanası kolay diyorlar benimde ilkinde kesi attılar ama ikincide kendi haline bırakıyorlar mis burdaki hastanede kendi yirtilinca ucu bucagida olmuyor kaynamasida acı veriyormus