Canpolat Buseeeeeeeee Eğer lafınız bana ise beni etiketleyin ortaya atmayın lafı bu birinci.İkinci ise tanımadığımız insanın kötülüğünü düşünecek değiliz burda hepimiz hamileyiz.Ayrıca 10 seneden fazladır sağlık personeliyim ve onca doğuma girdim.Bilip bilmeden bir başkasına tepki gösterecek biri değilim.Çok şükür bu bilinçte birisiyim.Herkesin doğum süresi farklıdır kimisi 4 Cm’le 24 saat geçirir kimisi de 4 cm’le sadece yarım saat.Benim kızdığım doktoru yatış önermiş demek ki hastane ortamında durması gerekiyor doğum olayı öyle annenin çektiği acıdan ibaret olmuyor maalesef çok uzun yoldan geliyor bu bebekler.4 evreden geçiyor ve bu olay bazen sadece yarım saat sürebiliyor.Ve anne bebeğin geldiğini farketmediğin de kanalda bebekler kalabiliyor.Yani öyle rahatça konuşabileceğiniz durumlar değil birçok komplikasyon var.Hangimizin başına geleceği belli değil .
Fundatercuman Canpolat Tamam da arkadaşım her bilgiyi söylemenin doğru bir şekli vardır. Yok böyle yaparak iyi anne olmuyorsunuz falan diye ahkam kesip doğumu başlamış bir kadına iyilik ettiğini sanıyorsun. Düzgünce uyarabilirsiniz insanları. Yani burda kimse sizin çocuğunuz değil bazen çocuk azarlar gibi konuşuyorsunuz ama inanılmaz sinir bozucu duruyor. Yaptığı bencede yanlış ama yanlışa yanlışla gitmek ne kadar doğru bunu oturup bı düşünün bence.
Canpolat Fundatercuman Bu şekilde ben her yorumda konuşmuyorum zaten ilk kez böyle konuştum.Olabilir hepimiz insanız ağzımdan çıkmış olabilir,siniriniz bozuluyorsa okumazsınız olur biter.Bazen insanlara böyle uyarıcı konuşmak gerekiyor ki işin ciddiyetini anlasınlar.Zaten arkadaş doktorun dediğini bile dinlememiş burda normal tepki versem benimi dinleyecek Allah aşkına. Ahkam kestiğim yok ayrıca ahkam kesmek farklı şey bu uygulamada da insanlar her duyduklarını söyler olmuş ama doğru yerde kullansalar keşke duydukları lafları…
Fundatercuman Canpolat Ahahah 😂 Evet kusura bakmayın TDK hanımefendi..Sizin kadar bilgi sahibi olmadığımız için duyduğumuz her lafı her yerde kullanıyoruz ne yaparsın bilgili olmak farklı bir meziyet.. Anlatmak istediğimi yorumu okuyan diğer arkadaşlar anlamıştır eminim,siz anlayamadıysanız o sizin probleminiz,iyi günler 🥰
Grenpeopl A_syma beni dr 3 cm ile eve gönderdi ama sıfır sancım yok yani yarın suni alıcam insallaj benim de suni ile oyle hızlı ilerler ya amiiin
Yasemiinny Gamze__79 neden o açıklıkla evde bekliyorsunuz? Ben oğlumda 4 cm açıklıkla gittim 3 yada 4 saat sonra doğumum gerçekleşmişti.
Grenpeopl Gamze__79 benim de bugün 3 cm dediler ağrım yok henüz insallah sancım gelir suni almak istemiyorum 🥺
Ozlemyeni Gamze__79 onceki mesajlariniza baktimda esim disari cikmak istiyo her an sancim gelebilir nereye gidiyo falan diye postlar yazmissiniz ama 4 cm aciklikla evde bekleyebiliyosunuz.o zaman esinizin disari cikmasi sizin icin neden problemki? Siz zaten evde bekliyosunuz dogumun ikinci evresinin geldigi zamanda?
Nbu- Benimde bundan tam 1 hafta önce 3 cm acikligim vardi. Hala dogurmadim 2 günde bir kontrole gidiyorum hala gelişme yok. Kimisi 1 hafta kimisi 2 hafta o aciklikla gezebiliyormuş. Hastaneden kendi isteğimle ayrıldım. Ayrılmasam surekli alttan muayne ve açlıga maruz kalacaktım. Suyunuz gelirse şiddetli kanamaniz olursa bi şeylerin yolunda gitmediğini hissettiğinizde hemen gidin. Evde olmak hastanede sanci çekip strese girmekten daha iyi diye düşünüyorum.
Gamze__79 Nbu- bunu cogu kişiye anlatmak zor sanırım herkes kendince haklı ama doktor bana dedi zaten sancın suyun kanama olursa hemen gel dıye evim de yakın hastaneye ondan bıraktılar ebe bile dedi iyiki eve gittin cok şükür doğurdum da 🤲
Nbu- Gamze__79 darısı bana inşallah 39+2 hala bekliyoruz. 4 cm den sonra ne kadar sure içerisinde açılma oldu
Ruya27 3 4 cm açıklıkla sancı cekiyorken burada gelip post açamam herhalde büyük konusmayayım da, hayret ediyorum. Telaşım olur, yakınlarımı ararım, hastaneye giderim falan. Allah yardımcınız olsun
Duyguuuu0 Ruya27 ben doğuma girmeden önce açtım post kuzum inan yapıyorsun dua istiyorsun insanlardan