Ilk dogumumda 4 cm aciklikla hastaneye yattiktan sonra 3 saatte dogum yaptim ben ilk dogumsa yavas ilerleyebilir ama bellide olmaz kontrol altinda olmaniz lazm acilma yavas ilerlese bile bebek gozetim altina olmasi gerekiyo kalp atislari yavaslayabilir yada baska hayati bi risk bence hastaneye geri donun kontrol ettirin dogumunuz baslamis cunku .inşallah saglikla kucaginiza alirsinz