ada58 doğumu yaklaşmış insana ne kadar insafsız yorumlar yapılmış, yazık zaten paniği vardır bir de üzerine bu yorumlar çok fena.kendini rahat hissetsin herşeyden önemli olan o. kararı kişi kendisi verir
Gamze__79 ada58 pişman oldum diyebilirim ama guzel yorumlar da var arada onlar beni çok mutlu etti çok şükür dogurdum
Recepseren Canpolat benimde nişan geldi 2 cm açıklık var doktorum taburcu etti 35+4 üm şuan arada belim ağrıyor sancılarımı kontrol ediyorum gitmeli miyim
Canpolat Recepseren doktorunuz nişanınızın geldiğini bile bile taburcu etmiş ise doktorunuzu dinleyin ne derse onu yapın 🙂 Sancılarınızı yazın aralıklarını kaç dakika da bir ve kaç dakika sürdüğünü kayıt edip doktorunuzu bilgilendirmekte fayda var , bu süre zarfında istirahat edin lütfen 🙂
Gamze__79 Buseeeeeeeee doğurdum canım çok şükür onları gormezfen geldim ki moralim bozulmasın sizin gıbı guzel yorum yapanlar beni çok mutlu etti