Nagihannnn0606 depend de ped de aldım ben. Depend’i kullanmamamı söyledi doktorlar, terlettiği ve nefes aldırmadığı için enfeksiyon oluşturma riski varmış. Ben lohusa pedi kullandım ilk 3 gün sonra normal pedlere geçtim. Bi sürü ped, depend almıştım o kadarına gerek yokmuş çoğu kenarda duruyor öyle