biruykusuzanne Minikanne123 eğer spinal olduysan oturur pozisyonda yatın dümdüz uzanmayın baş ağrınız vs olmaz dün ikinci spinal sezeryanımı oldum 1 yıl ara ile
minikkurabiyelerinannesi Minikanne123 ilk 1 hafta düz yattım eşimin , annemin desteği ile kalkıyordum sonra sonra yana dönmeye başladım.
Minikanne123 minikkurabiyelerinannesi İnşallah ben de düzelirim zamanla yan dönerim, uyuyamıyorum bayağa uykusuz kaldım.
yasemin_- Minikanne123 bana da koltuk alcak geliyor kalkmakta zorlanıyorum 😇 yatak tercih ediyorum rabbim tez zaman da hepimize güç versin ayaklanalım evlatlarımızı daha iyi saralım inşallah 🙏🏻
yasemin_- Nagihannnn0606 sezeryan ameliyatı oldum ve hemen sonrasında hasta bezi koydular bende yanıma orkid ve mesane pedi almıştım akşamına mesane pedi taktım sabahına orkid taktım bence kanama olayı kişiden kişiye değişiyor 😇