Minikanne123 Kızlae sezeryan dan sonra nasıl yattınız düz yatabiliyorum ama yatsam kalamıyorum bi öneriniz var mı?
Selekuzey Minikanne123 ikinci sezeryanim bugün ikinci günüm yan yatıyorum insandan insana degisiyo ya 😍
Deryak52 Minikanne123 Düz yatıyorum yan yatamıyorum yatsam kalkamıyorum çok zor kalkıyorum çok çok acıyor dikişler yürüyemiyorum 🥺
Deryak52 Minikanne123 kızımı doya doya sevemedim emzirmekle çok zorlanıyorum hayel ettiğim gibi olmadı annemlerde kalıyorum elinde geldi kadar bakmaya çalışıyor bana bebeğime daha alışamadım 🥺🥺🥺🥺
yasemin_- Minikanne123 5 gün oldu ve ara ara uyandığımda düz yatmaya çalışıyorum kalkarken birinden destek alıyorum alamadığım zaman da yatakta yavaş yavaş kendimi kenara sürerek kalkıyorum
koalamiyim İlk 1 hafta düz yattım sonra yan yatmaya başladım. Kişiden kişiye değişir tabi benim acı eşiğim düşük bayağı, ablam 3. günden itibaren yan yatmıştı
Minikanne123 koalamiyim Benim de bugün 3 günüm bakalım ne zaman yatabilicem bi de ayağa kalkınca yanma oluyo sezeryan yerimde normal mi?
Nagihannnn0606 koalamiyim merhaba sezaryenden sonra normal doğum gibi vajina da kanama falan oluyor mu ? Hasta bezi ya da depend almak gerekli mi sizler ne kullandınız?
Osman123 Evet ilk gebeliğimde olmuştu çok normal sezeryan küçük bir amilyat değil 3 gün dinleneceksiniz 4. Gün zaten bütün acılar bitmiş oluyor toparlıyorsunuz
Minikanne123 Osman123 İnşallah nefesim bile kesiliyo yatarken bugün doktor kontrolüm var nasıl gidicem onu düşünüyorum cidden
Minikanne123 Deryak52 Evet ben de öyleyim koltukta yatıyorum açmadan destek olsun diye kalkarken bakalım ne zaman geçicek
Deryak52 Minikanne123 eşimin bakmaya gözü kesmedi benim halimi görünce annem bakıyor çok zor rabbim kimseyi o duruma düşürmesin göğüslerim çok şimdi ama bebek emmiyor ki
eslemsi 2 hafta yatamadim ben yana dgru saliyordu göbek kndini ck aciyorsu. Korse olsa yatilir blki ama.
Sehersudi Deryak52 ah canım ya. Çok kötü o. Kaldıran yokmu. Benim kız kardeşim 2 hafta benle aynı odada uyudu bebek uyanınca beni kaldırırdı destek verirdi tutarak. Sonra kalkmaya başladım kendim kalktım. Keşke biri senle uyuşa yardım etse
Deryak52 Minikanne123 bol bol yürümeyi deniyorum ama gün gün geçer diyorlar eskiye göre biraz iyim cuma günü sabah sezeryan oldum dün ağlaya ağlaya uyudum sancidan bgn ağrı yok pek ilaçlarımı gtrck eşim belki biraz daha iyi gelir dün taburcu oldum açık eczane yoktu