Zln2152 gerçekten bir enfeksiyon nelere mal oldu ama rabbim yazmış işte herşey bir vesile onun bu dünyada yiyecek ekmeği olsa her şekilde yaşardı diyoruz napalim 😕 bende kanama çok yok normal regl kanı gibi geliyor hatta bana da az geldi baya ama ameliyat sırasında çok kan kaybetmişim rahimden falan o yüzden mi çok gelmiyor bilmiyorum, çok geçmiş olsun verilmiş sadakamiz varmış gerçekten rabbim korumuş bizleri. Evet sürekli karnımı falan örtüyorum ayaklarım sıcak tutmaya çalışıyorum stres yapmamaya çalışıyorum 😕 evet sadece dua edebiliyoruz başka hicbirsey gelmiyor elden rabbim bizleri cennetinde kavuştursun 🤲💗