myangelson çok çok üzgünüm geçen sene tam aynı haftada doğan oğlumu doğduktan iki hafta sonrasında kaybettim 😔 Sizin postunuzu görmüştüm ve ben yaşadım siz yaşamayın diye çok dua etmiştim. Maalesef bazı şeylerin önüne geçemiyor insan. Sadece sabır diliyorum. Geçecek diyemiyorum ama bununla yaşamaya alışıyor insan. İçinize atmayın sakın, acınızı yaşayın. Lütfen kimseyi dinlemeyin. Siz nasıl rahat olacaksanız öyle davranın. Güçlü olmaya çalışmayın. Çünkü bu insanı daha çok yoruyor. Allah yüreğinize ferahlık versin inşallah 🙏🏻