myangelson aynen öyle yine de her halimize şükürler olsun kuzum 🙏 kanının azalması iyi canım az geliyor diye dert etme. Evet ben bu bir ay içinde çok şey yaşadım doğum kayıp,kürtaj ,kanama şimdi de covid. Benimde rengim halen düzelmedi hasta olduğum kansız olduğun çok belli. Şuan vitamin değerlerim çok düşük. Vitamin damlaları kullanıyorum. Sende sürekli kuru üzüm ye canım pekmez ye aç karnına sabahları. Kan değerlerini muhakkak düzeltmeye bak kuzum. Allahım yardımcımız olsun 🙏 kendine çok iyi bak güzelim ❤️🌺