Normal de olsa sezaryen de olsa elbette ağrılı zamanları olacaktır ancak bu kadar çok korkmayın lütfen. Çok kötü bir şey olsa insanlar ikinci üçüncü çocuğunu istemezdi,herkes anne olmak istemezdi. Evet zorluklar tabii ki var ama korku hikayeleri üretmeye gerek yok Allah’ın izniyle başarırsınız hayırlı doğumlar 🥰❤️