Gamzess1 kuzum vesveslenme hayırlısıyla kurtulursun inşallah bende cuma günü doguma girecem sezeryana normal doğum için çatım çok müsait aslında kadın doğumdaki bayanda dedi ama korktuğum icin sezeryan dedim benimde sezeryana günü aldıktan sonra içime ferahlık geldi rabbime sükürler olsun güç verdi allah hayırlısıyla bi an önce bebegime kavuşmak istiyorum onun miss kokusunu çekmek annelik duygusunu tatmak için gün sayıyorum 🤲😍 aklına bebegini getir ona kavusacaksin öpüp koklayacaksın 9 aylık serüvenin sonuna geldik yolumuz uzun ve zordu 🌸 allahım benim gibi tüm hamile kardeşlerimi bi avazda kurtulmamızı nasip eylesin 🥰 şimdi annelik endisem başladı doğum korkusu geçti ama sütüm yetecekmi bebegime yetebilecekmiyim diyorum kendi kendime 🤦♀️37+2