Gamzess1 biz hep korkularla büyüdük o yüzden korkuyorsuz , işte çocukken bile korkulu doğum hikayeleri duyduk, ne bileyim korkulu ilk gece hikayeleri falan o yüzden düğünümüz yaklaştığında ,doğumumuz yaklaştığında korku basıyor bizi . Hiç korkma, korkutma kendini herşey güzel olucak iyi geçicek böyle telkin et kendine , iyi düşününce iyide oluyor . Ben hep kendimi motive etttim bol bol dua ettim, ilk doğumum kolay geçti sadece 3 saat sancı çektim çatala çıktıktan 7 ,10 dakka sonra ise kızım kucağımdaydı, zaten bebeğiniz çıktığı an herşey bitiyor tüm ağrılar geçiyor .