blackberry118 çok zor ya bizim zumre sağolsun sıkıntı çıkarmadı. Once onlara sordum ben 15 saat istiyorum nasılsa aralıkta gideceğim dedim bi kişi hariç olur tabi hocam ne olacak dediler. O bi kişi de bişe demedi olur da demedi olmaz da demedi umursamadim o yüzden. Idarem normalde 15 saate 2 gün boşaltıyor ben 1 gün istedim 15 saati de rahat rahat gireyim diye. Gerçi kaç yıldır da 30 saat giriyorum. Hocam dışardan istemeyekim öğretmen diyorlar birşey demiyorum. Geçen sene 30 saat hafta içi 10 saatte hafta sonu kursu aldım canım çıktı. Hep bu günler için sesimi çıkarmadım 😂