blackberry118 Merhaba bahsettiğiniz 300lirayı biz de alabiliyoruz ilk çocukta 300 2.çocukta daha da artıyor diye biliyorum.Benim ikinci gebeliğim ilkinde almıştım aile ve sosyal pol. Başvurmuştum sanırım sonrasında bana söyledikleri zaman postaneye yatırılmıştı benim adıma,yaklaşık bir ay sonra falan.Annenin gitmesi gerek diye hatırlıyorum bir de başkası başvuramıyor sizin adınıza bilginize.