Unzile35 aynı durumdayız aslında evet yarıyıl tatiline gidiyor iznin iki haftası. Ben evde kalirsam erkenden lohusa depresyonuna girmekten korkuyorum. Bingoldeyim çıkıp dolasacak bir yer yok. Esim uzun saatler calisiyor tek basima da yürüyüşe falan cikmiyorum acikcasi evde yatarak geciriyorum hep zamani. Okulda biraz da kafam dağılıyor diye dusunuyorum. Bu haftayi her türlü bitirmem gerekiyor birinci dönemi kapatmak icin. Bu haftaki durumuma göre devam eder ya da ayrilirim. İstedigimiz an birakabiliyoruz artık bu haftadan sonra yanlis bilmiyorum degil mi