EceeVeAnnesi odaya çıkıp yürümeye başlayınca hemen duşa girin. Benim sütüm gelmedi bebeğim aç kaldı onun üzüntüsüyle tansiyonum 8-6 ya kadar düştü bişey olmadı tabi eve gelip duş alır almaz sütüm geldi bilseydim hastanede hemen duşa girerdim. 15 günlük oldu bebeğim, kolay bi süreç değil ama geçti bile şimdi kızım yanımda mışıl mışıl uyuyor ❤️ Allah yardımcın olsun İnşAllah ağrısız, acısız atlatırsın 🙏❤️