Merhaba güzel anneler. Perşembe günü (38+5) bebeğime kavuşuyorum inşallah. Doktor sezaryen önerince bir afalladım. Hiç beklemiyordum. Yeni yeni kabullendim.
Şimdi de bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim, ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz, nelere dikkat etmeliyim… gibi önerilerinizi bekliyorum.
Spinal anestezi uygulanacak.
Tecrübelerinizi (mümkünse pozitif ☺️) dinlemek için sabırsızlanıyorum 🤗