Ben de 9+6 dayım. Hamilelik ne tuhafmış iştahım var desem yok yok desem yine yiyorum. Sürekli şiş hissediyorum. Her diş fırçalamadan sonra kusuyorum. Doktor 12. Haftada gel dedi içim içimi yiyor çok uzak bir tarih gibi geliyor. Belirtisiz rahat bir gün geçirsem bebeğe bir şey mi oldu diyorum belirtim olsa kusma ağrı gibi gün geçmiyor. Küçük bir delilik hali gibi 😂🤰🏻💝 doktorum çok konuşan biri değil şu ana kadar bildiklerim hafta ile bebek uyumlu olduğu, normal yaşamıma devam edeceğim, 12. Haftada test vereceğimiz.