Asli0611 gercekten öyle canim en mantikli yorum. Benim ilk gebeligimde 3 aylikken 5 aylik gibi karnım vardı ama kaybettim malesef. Herkes gaz falan diyordu. Doktor rahmin çok genişlemiş demkşti kürtaj olduktan sonra. Tamamen yapısal oldugunu dusunuyorum. Benim rahmim cok erkenden genişlemjşti sanki 5 aylik gibi tabi bebek minikti ama karnım vardı 3 aylıkken. Sonra kaybettim. Hic bir onemi yok bunun tabi ki. Simdi yine hamileyim. Inşallaj saglikla kucagimiza aliriz bu sefer canım. 🥰🥰🥰🥰🥰karnim en son dusuncegim sey muhtemelen. Her hamilelikte de farkediyormus zaten simdikinde belki karnım olmaz bilemeyiz. Önemli olan bebişlerin sagligi