Eldgrn bende anlamadım valla iştah yok mide bulantısı çok fazla ama kendimi zorluyorum bebek için çok yiyorum günde iki öğün yiyorum aslında, ama benim kanamam olduğu İçin hiç hareket etmedim kuzu sürekli evdeyim ye iç yat 20sinde kontrolüm var doktora soracağım eğer yürümeme izin verirse başlayacağım yoksa böyle giderse 100 kiloyu bulurum 😫😫