8+4 benimde bulantılarım vardı kusmuyordum fakat 7 haftadan sonra kusmaya başladım prilam kullanıyorum her gece yatmadan önce,bugün prilam içmeme rağmen ilk defa yine kustum hatta,ne güzel ilaç işe yarıyor kusmuyorum diordum,şimdi ilacı bırakmaya korkuyorum tekrar her yediğimi çıkarırım die,bu ilacı sürekli kullanan varmı aranızda?her gün içiyorum bi şey olmaz değilmi.onun dışında bende çikolata kisti vardı gebelikten öncede,şimdide var biraz küçülmüş yalnız onun yüzünden kasık ağrılarım en başından beri hep var kramp ağrı devam,gaz ve şişkinlk tabiki var ama sanki ilk haftalr daha çoktu tabi bellide olmuyor